Fix & trix

Måste börja med att ursäkta min dåliga uppdatering. Känner att jag inte har samma flyt som i början. Är så jäkla trött bara. Det är mycket planerande. Mycket med skolan, det är bara ansträngande. Men så är jag inte van att ha så mycket för mig på dagarna heller. (:(: det var ju nyss sommarlov. Är för övrigt också väldigt svullen om fötter och ben nu. Sjukt ebokvämt att gå hela dagarna i skolan när man har svällt redan vid 9 ;p.

Pratade med Engelska B läraren i dag. Hon var jätte positiv och sa att det var klart att vi kunde fixa med schema och sånt (:(: känns underbart att veta. Så nu är det bara en lärare kvar. Svenska C. Den läraren ska jag prata med i morgon under något tillfälle tror jag. Vågade inte gå dit idag när det var första lektionen, helt själv för jag blev 10 min sen. Jag drar redan blickar till mig så det kändes inte kul. (:

Gick också in i ny vecka i går. vecka 37. Om 6 dagar så är den inte ens för tidig om den föds ;D men det gör ju inte mig/oss något om den väntar tills datumet. Måste fixa lite med skolan först innan, det skulle kännas bäst. Men samtidigt skulle det vara skönt att slippa vara rastlös på kvällen och trött på dagen.

Har allt utom bilbarnstol fixat nu också. Men det skulle mammi fixa sa hon. Barnvagn + skötväska och babysitter skulle vi få utav Inga-lills kompis son. Dom behövde det inte. Och sen när vårat hjärta blir så stor att den behöver sitt vagn så fick vi den med ^^ Ibland har man världens tur.

Imorgon blir det en ganska chill dag hoppas jag, veckan har redan varit skitlång. Vi börjar med 2 timmar Engelska B sen blir det antingen Psykiatri/utvecklings ströning eller lektion i hur man bäddar sängar för ettorna. (:(: Slutar iaf typ 2 tror jag. Jag ska inte ha något projektarbete nu utan det skjuter jag på för att orka.  Efter skolan åkte jag och Micke kanske till byn och umgås med Ellinor en stund. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0