Ett litet inlägg

Det måste få bli ett litet inlägg nu innan jag lägger mig. Jag har inte skrivit något mer sen i fredags morse för att jag antagligen körde slut på mig sj i gävle den dagen ;p utan att jag märkte det specieltt just då. Kom inte hem och kunde vila fören vid 23.00 på kvällen. Fötterna var hur svullen som hellst efter en hel dag av att gå och värmen :)

Är så slut i hela kroppen nu. Halsbränna sådär ibland, och tuggtabletterna har världens äckligaste konsistens.
Har också börjat få förvärkar märkte jag idag. :O

Tänker inte skriva så mycket mer nu. Får hoppas jag hinner i morgon innan mamma kommer och hämtar mig.
Men måste iaf nämna att Patrik och Rebecka kom förbi med världens finaste skötbord till mig och Pierre. Det var helt oväntat och gud vad snällt av dom, vi som inte visste hur det skulle bli med det. Det är skönt nu när det är uppe, en sak mindre att oroa sig för. (:
Sen måste Pierre också få en liten rad för att han är så söt och orkar massera mig på ryggen i dag när jag hade förvärkar, även fasst han också är trött så tar han orken och hjälper mig.

Tänkte att jag lägger in bilder i morgon på skötbordet och på bebismagen. (:(: Kan ju vara kul att kolla på . Och nu har Pierre hjälpt mig sätta in sladden också.

PUSS

Kommentarer
Postat av: Caroline - i väntan på min ängel

Tabletterna är inge go alls , men dom funkar för mig iaf :P . Hoppas dom hjälper för dig me :) ?

2009-08-10 @ 11:09:18
URL: http://misscaarooliine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0