Bildinlägg.

Blir en kortis såhär utöver det andra inlägget. Som jag skrev är jag öm i ryggen och skit trött jämt. Halsbrännan kommer bara när jag är skit hungrig så :)

Idag har jag umgåtts med Linnea. Vi kilade ner på dollar och karlssons ett tag innan Linnea skulle dra iväg på secret mission. Jag gick hem, så kom mamma och nicole med skor rebecca hade köpt ;D fick 2 par som jag är nöjd med ^^.
När dom hade åkt gick jag ner hit och la mig. Låg och vilade i 1.30 timme typ. Sjukt slut i hela kroppen och på världens sämsta humör. Följde med Pierre, Inga-lill och Mikael på rusta och köpte lite nötter. Inga-lill skulle ha en golvmatta. Åt lite våfflor innan grillningen ikväll. Blev verkligen ap mätt. SÅ jag orkade inte så mycket grillat. Innan färgade jag Johannas hår (:

Här är bilden på det fina skötbordet vi fick av Patrik och Rebecka igår ^^
ovanpå ligger även puffdynan som vi fick av Min syster Rebecca (:(:


PUSS

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Vilka skor var det du fick med dig hem av alla jag hade med mig till mamma?



Vad fin skötbordet blev! :)

2009-08-12 @ 20:45:23
Postat av: Maria

Jocke har lite svårt att vara bland mycke folk, och då löste vi de så, passar lite bättre då :P

2009-08-13 @ 13:44:43
URL: http://mariadehlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0