Allt klart

Jag suger på att uppdatera nuförtiden. Men jag anser att det är ganska förståerligt eftersom tiden snart är här.
Men trots att jag är trött har det ju hänt en del saker i helgen.

Igår kom Hjördis, hennes son Roger och hans fru och barn med barnvagnen och kläderna vi fick av dom.
HUR FIN BARNVAGN SOM HELLST !. Helt overkligt att vi fick den. Det är en emmaljunga med nallar på insidan.
Verkligen jätte fin. Sen fick vi som sagt en låda med filtar handdukar och små nyfödd babykläder :D:D allt jätte fräsht. Så mycket mer hände inte igår, jag och Pierre myste i varandras sällskap tills det var dax att sova. Det bästa som finns.

Idag vaknade vi också tidigt, det suger. Jag vill ju sova när jag kan., (:. Iaf så åt vi frukost. Sen chillade vi i soffan tills vi skulle åka och hämta bilbarnstolen. Mamma kunde inte hämta den idag eftersom hon var i sthlm så vi hämtade den. Det är en present från henne ^^ <3
Stolen var bäst iaf, hur lämplig och bra som hellst. Snygg också. Och när vi endå var där köpte vi en babysitter av dom och så fick vi en hoppgunga. Så nu är allt klart till den lilla kommer. Packade också väskan i dag. Den är nästan klar. Det ska bara i sånna saker vi använder dagligen.

Det känns iaf lite närmre att den kommer nu. Känns liksom i kroppen.
Bilder på allt kommer i morgon JAG LOVAR. jag är så virrig nu men ska hålla det. (:(:

PUSS

Kommentarer
Postat av: Maria

svar; jo jag får väl göra de.. men tycker ju att ja borde kunna röra mig lite iallafall.. :P

2009-08-31 @ 22:57:03
URL: http://mariadehlin.blogg.se/
Postat av: beatrice, mamma till Milo

Nu är det inte alls långt kvar, nu kan den lilla komma i princip när som helst! Jag önskar dig/er all min lycka. :)

2009-09-02 @ 21:03:51
URL: http://jennybeatrice.blogg.se/
Postat av: Emelie

Måste säga att bloggen är jättefin :) mysen. hatar att jag blive sjuk, saknar dig :)

2009-09-02 @ 21:06:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0