4 timmar efter läggdaxx

Sitter här nu, 06.00 på morgonen och kollar på min älskade pojkvän och färtman som ligger sött och sover i våran säng. Det ser så underbart skönt ut, han har tur han (:(:

Vaknade för ett tag sen med världens äckligaste halsbränna. Kände att det inte gick att ligga kvar. Det roliga i det här är att Pierre frågade mig i går kväll/natt innan vi la oss om jag hade börjat få halsbränna då man kan få det som gravid och speciellt senare in i graviditeten.

Tänkte att om jag tar en kopp med varmt te så kanske halsbränann släpper lite så jag får sova igen. Jag har liksom inget att göra vaken vid den här tiden på dygnet. Det blir iaf till ringa barnmorskan och fråga vad som hjälper ( har för mig man måste göra det innan man köper något ) och därefter åka och köpa nå grejjs från apoteket. För jag har ingen vidare lust att vakna såhär varje morgon fram tills att våran lilla ängel kommer. Det är för obehagligt.

Tror jag har börjat få lite besvär nu, när jag endå klagar ;). Som det här med halsbrännan om det fortsätter.
Annars kanske det var för tzatzikin till maten som vi för övrigt åt klockan 22.30 eller nå i går.
Sen har jag ap ont i häcken. Känns som att jag har ramlat på isen.

Tråkigt är det också när jag hade planerat att lägga in bilder nu när jag endå satt i lugn och ro. Men så visade det sig att Pierre har dragit ur grejjen som sitter in till datan. Så det går inte om jag inte vill krypa. :( Får be honom om det när han vaknar. Då kommer bild på magen från igår.


( bilden är från Sommaren 07. Ganska gulligt faktiskt. Jag älskar min Pierre )

Nu ska jag försöka sova lite. Önska mig lycka till ;D
PUSS

Kommentarer
Postat av: Caroline

Link köpte ja på apoteket , gravida får äta dom å dom hjälper mot halsbränna :-) . Finns inge värre än att vakna me de :(

2009-08-06 @ 07:40:47
URL: http://misscaarooliine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0