33 fulla och Familjecenter

Igår hände det så mycktet kändes det som så jag fick mig aldrig tid till att skriva. Men nu är jag på G igen (:(:
Vi åkte iaf och hämtade Pierres pappa inatt, har var typ som jag tänkt mig. Hade inte träffat honom förr så det var kul. Pierre är väldigt lik honom, fick jag bekräftat igår också. Vi åkte och hämtade honom på stationen klockan 12 i natt. När vi kom hem satte vi oss och drack lite te och pratade.

Idag vaknade vi och klev upp typ halv 11. Det var mycket folk här redan som vanligt så vi satte oss och åt lite frulle. Klockan 1 hade vi tid på familjecenter igen. Träff med barnmorskan. Hon mätte magen. Den var nästan 29. Kommer inte ihåg vad den var förra gången men det var nog inga fel med det. :)

Hon tog inge stick i fingret denna gång då hon tyckt att vi stuckit så mycket redan. Skulle gå ner med järntabletterna till en om dagen eftersom jag får så jävla ont i magen av dom. Det känns skönt att slippa magknipen iaf. Sen lyssnade vi på hjärtat och det var bara bra. Precis innan vi skulle gå gick vi och vägde mig för kul också. Pierre gissade igår kväll på att jag hade gått upp typ 2 kilo. Och det hade jag också ;p eller 2 och ett halvt. Hon sa att det var lagomt så det är bara bra.

Barnet låg fortfarande med huvudet neråt och det skulle troligen inte flytta sig nå mer. Nästa träff är dagen innan skolan börjar. (:(: Om 2 veckor,. då blir det med den andra barnmorskan igen. Endå tänk, det har redan gått 33 fulla. Det betyder ju att vi går in i vecka 34. Och det är ju jätte långt gånget haha ;D

Senare idag ska vi grilla ute. Rebecka och Patrik ska också vara med. Och om det ordnar sig med den nya ugnen ska jag baka hallonpaj :D:D Men justnu ska jag bara chilla här. Har också börjat bli öm bak i svanskotan och i blygdbenet. Inte skönt om man kommer åt (:.

PUSS

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Det blir nog en duva istället :))

2009-08-05 @ 21:44:27
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0