13 månader <3

Idag har jag och Pierre varit tillsammans i 13 månader :D:D och igår var det exakt en månad till BF :D
30 dagar kvar i dag.
Tiden går verkligen fort nu. Och det läre ju inte gå saktare nu när skolan har börjat igen. Då flyger ju dagarna iväg ^^

Jag och Pierre har inte gjort så mycket i dag. Eller Pierre har men inte jag. Han har varit duktig och rensat förådet så jag får in all min skit där (:(: sånt där som är bra att ha sen. Jag har inte kunnat hjälpa till så mycket för jag är så trött. Och öm i ryggen är jag, sen står jag längre perioder känns det i hälarna att jag har gått upp i vikt.

Det känns som att dagarna aldrig slutar. Att dom bara fortsätter, eftersom jag inte sover nå bra och vaknar på morgonen och är lika öm som innan jag la mig,.men det är ju inte så illa att jag inte står ut.

Imorgon ska jag försöka prata med lärarna och se om dom vill hjälpa mig. Hoppas det går bra.
Ska också på andra möten. (:





PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0