Ovanlig Torsdag

Ja idag blir det ett kort inlägg, jag är trött efter dagen (: .
Den började med att jag klev upp och tvättade håret. SKITSTRESSIGT.
Min underbara pojkvän orkar inte kliva upp med mig så jag kommer aldrig upp i tid, det suger.
Jag lyckades iaf komma i väg till skolan med lite skjuts av Wezlan, han är snäll som hämtar mig (:.
Vi kom till skolan och började krångla med arbetet vilket bara var krångel, mitt i allt började det började allt jag såg att snurra och det kändes som jag vela spy, det var skit läskigt ;o det var för att jag inte hunnit äta frukost insåg jag sen.
Där räddade wezlan med att komma med pengar så jag kunde få köpa frukt och te.,
Jag suger på att ha med mig småkronor. En timme senare ungefär kom mamma.
Då skulle vi ha möte med läraren om hur jag ska göra sen när barnet kommit och så.
Allt var inte så kul att höra men 9 av 10 var bra. Bättre än jag trott faktiskt : ).
När vi var klar pratade jag med folk och sen drog delar av klassen till Heden för att kolla på slutproduktionen vilket var skit kul. Jag som hade tänkt skita i det ^^ .
Vi åkte tillbaka för att ha bild jag och wezlan sen fick jag åka och bli avsläppt hos Pierren.
Jag och pierre började nästan direkt att kolla och planera lite pengar och hur det kommer gå sen.
Vi vill ha lite koll även om det är tidigt än ;p.
Linnea ringde och hon kom kort därefter,dock hann vi inte umgås så mkt eftersom barnet som Ingalill var barnvakt åt började följa efter mig. Jag som suger på att säga ifrån (ibland)  kunde inte be honom att gå så han stannde runt mig. Linnis var tvungen att dra, det var lite pinsamt att hon bara satt vid mobilen men jag hoppas hon hade överseende denna gång. Barnet som skulle vara här till 10 stannade också runt mig hela tiden.
Underbart sött barn.
Han bjöd på många söta kommentarer och massa pussar haha ;p
Justja idag var det precis 2 veckor kvar till nästa ultraljud.
Gud vad jag längtar^. Inlägget blev inte så kort endå, Mensverken fortsätter :( PUSS&PUSS (:

Kommentarer
Postat av: Anonym

natths (; klart jag har överseende med det där, men lördag, filmkväll hos mig =) annars kmr jag nog till er och myser, vi tar igen den där gången snart endå sötnos (: jag älskar dig så <3333

2009-04-03 @ 09:43:40
Postat av: Linnea <3 naths

de va jag som skrev den andra kommentaren / linnea (:

2009-04-03 @ 09:44:36
Postat av: Ella

Lägg upp en bild på magen :)

2009-04-04 @ 20:00:04
URL: http://ellinoranderssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0