Sjuka dagar.

Idag vaknade jag efter en natt med världens sämsta sömn så jag förblev sängliggandes i dag.Jag har verkligen ingen lust att bli sjuk nu som sagt. Eller sjukare ska man väll säga.
Jag var till sjukan i går med mamma för att jag hade så DAMN ont i min hals ;o Vi fick sitta där i typ en timme totalt. Först till läkaren som vi hade "akuttid " till. HAA. jajaa sen skulle vi på provtagningen och ta prover och sedan åter till läkaren. Det gick inte så fort som det låter här iaf ;p.
Hon sa att det bara var virus ( som tur var ) men skrev endå ut ett munskölj som hade bedövande effekt. Testade det senare på kvällen, det var lite läskigt.

Det krånglade lite med papprena så vi fick inte med oss medicinen dirr så mamma åkte hem med mig så jag fick sova, huvudvärken höll på att ta död på mig.
Konstigt nog bryter den bara ut när jag är stressad och det är mkt folk omkring. Jag somnade vid halv tolv kanske sen när älsklings mamma kom hem vid tre väckte hon med med min medicin som appropå ingenting var riktigt lysande grön :) och en ny mascara.
Jag som veeeeerkligen var i behov av en. Då blev jag happy.

Sen somnade jag om och vaknade senare, gjorde mig i ordning för att åka till skolan och spela lite teater igen. Var inte alls peppad men det gick bra. Vi spelade , alla fikade lite sen åkte jag, pierres familj och min familj hem. Somnade en stund senare.


Idag åkte jag till skolan typ tolv åt påsklunch. Åkte med mamma hem och drack te och pratade lite. Sen gick jag och kollade på lite tecknat ;D som vanligt.
Sen åkte jag till skolan igen vid 3 för att göra excell prov. Som gick ganska bra tror jag. Jag åkte därifrån med pierre och inga-lill och handlande sen till pierre för att fira Inga-lill som fyllde år i dag.
Nu ligger jag och älsklingen här nere och väntar på att rent hus ska börja.
Han förgyller min tillvara med skapligt kassa rim ;).
" Jag såg på dig och sa, det är dig som jag vill ha, ÅÅÅH carrrin det äer dig som jag äer kääääeeer-in " .HAHA SÅ DÅLIGT (:

I morgon satsar jag på att gå i skolan, går bara till 12 så det är skönt ^^ sen på efter middagen ska jag leka med Linnis hon är snäll .;D. (: Ellinor. Vi hade inga batterier till kameran i dag men jag ska köpa efter skolan i morgon. Så det kommer bild i morgon kväll antagligen ^^. PUSS&PUSS från mig :=)


Kommentarer
Postat av: Ella

Hoppas du kryar på dig och blir bättre :) Jag väntar längtansfullt på en bild :) Kram

2009-04-08 @ 20:24:03
URL: http://ellinoranderssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0