Sjuk igen.

det här börjar suga riktigt nu...-.- har varit halvsjuk hela lovet och nu har jag feber också. Men det är väll så. När man väl slappnar av blir man sjuk. Det var lika på sportlovet också. Men då var det magsjuka nu är jag bara förkyld iaf. Men det känns som att jag kokar.

Ska väll skriva om MVC besöket som jag var på i går med ^^ Det gick bra iaf. Den är fortfarande liten . men den hade växt betydligt mkt mer sen förra gången ^^ Barnmorskan mätte huvudet , magen och benen på lilla hjärtat. Hon sa att det var 17+1 i går. Alltså 17+2 i dag. Nu börjar det bli lite hårdare om magen :).


Kommentarer
Postat av: linnea

gud vad underbart! :)

mammanathalie in my <3 ;)

2009-04-18 @ 13:20:32
Postat av: Ella

Åååh, vad mysigt. Du ska med till stockholm va så jag får känna lite på magen? ;) Kram

2009-04-19 @ 10:54:40
URL: http://ellinoranderssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0