Runaway sunday

Ja idag har jag faktiskt inte gjort något speciellt alls, jag har sagt hejdå till broder som åkte hem till Örebro idag. Nu kommer han inte hem fören till sommaren igen :/. Jag åkte hem till pierre igen vid ett och vi gjorde inte så mkt. Han åkte till RG och jobbade med sin syster så jag tog en lång dusch :) vilket var jätte skönt.

tt i duschen ringer dom och säger att dom behöver arbetshj´älp så det var bara att skyna sig ur och klä sig.
vi jobbade ungefär en timme sen åkte vi till Pierres syster Rebecca och hennes kille Patrik där vi blev bjuden på lite mat.


Jag tänkte skriva lite snabbt om i går med eftersom jag faktiskt gjorde något speciellt igår.;D
Jag var i gäve med pierres systrar och pierres mamma. Det var jätte mysigt. Shoppade för ALLA mina pengar . haha tror det är första gången någonsin jag har lyckats göra det utan att få dåligt samvete efteråt :). Jag fick med mig
En rosa poloklänning
Ett par jeans leggins
En byxdress fasst det var ett par minshort och linne som satt i hop.
En blå kofta och en rosa
Sen köpte jag ett linne och ett par shorts tidigare i veckan ;D.
Jag fick också lite smink av Madde pierres syster för att hon är snäll.

En otroligt lyckad dag faktiskt. Väl hemma satt min man i soffan med spelet i högsta hugg. Han är bra nog söt. Vi kollade lite på tv med det slutade med att jag gick ner och la mig och somnade innan han :;/.

Får se om det blir skola i morgon har ont i halsen nu och det är ju inte alls bra om man är med barn. Föresten så kommer det bild på magen sen Ellinor (: . Nu vill jag sova så PUSS&PUSS

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Haha, vad bra :) Vill ju se den :P Kommer du imorgon så du kan vara med på teatern? :)

2009-04-06 @ 14:47:08
URL: http://ellinoranderssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0