BOOOORING

Idag kan jag inte skriva om speciellt mkt intressant. -.- FÖR DET HÄNDER INGET ROLIGT.
Jag har dock fördrivit lite tid med Emelie i dag och det var trevligt men tiden gick så fort så nu är jag själv igen ;o.
Men en sak som aldrig kan göra en uttråkad är Svampbob Fyrkant ;D
tråkigt att det inte håller på längre än typ 20 min .

Senare ska jag nyttja mitt STOOORA lager av påskmust : )
jag har 3.8 liter eller nå sen har jag lite påsk godis som jag tänkte sätta i mig. Samtidigt ska jag läsa min nya bok. " Jag ska bli mamma - en dagbok från en graviditet " av Karin Milles : ) ( fick av min stora syster <3 )Den verkar skit bra ;p.
Och om jag orkar ska jag måla naglarna. Och typ 20 över 6 blir det " unga mödrar "

Magen ser ganska stor ut nu. ;p Så blir det Ultraljud på Torsdag morgon.
Längtar jätte mycket : ) Jag har knäppt bild på magen nu men jag vet inte hur jag ska få över den till datan.
Sen är jag inte säker på hur man lägger upp den snyggt heller (:
Puss&Kram




Nu har jag kommit på hur man gör så här är en sunk bild ^^ Jag tror det kan vara lite fett på magen ocks,  för den ser för stor  ut för att passa den vecka jag tror jag är i : )

Vet inte exaxt vilken vecka jag är i men det vet jag nog på Torsdag efter besöket (:


Skriver kanske sen nu ska jag mysa ner mig med påskmust, godis, Simpsons och min bok.
puss&kram

Kommentarer
Postat av: Ella

Åååh, vad kul med en bild :D Vad fin :P Nu vill jag att det ska bli måndag om en vecka så jag får känna lite ;p Kram

2009-04-13 @ 19:19:49
URL: http://ellinoranderssson.blogg.se/
Postat av: Emelie

Mysigt att träffas idag. fixar ut den där bilden så fort som möjligt bruttan (: <3

2009-04-13 @ 20:35:40
Postat av: linnea ^^

sötis magen, ^^ pyss på dig gumman <3

2009-04-14 @ 10:32:59
Postat av: Sandra S

Vad kul att du och Piere ska ha barn :) Hoppas det går bra och allting.

Kram

2009-04-14 @ 14:51:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0