24 april.

Sitter i skolan nu :) har inte skrivit på ett tag , så jag tänkte försöka nu :).höhö.

Nationella tror jag gick skapligt bra, så det är jätte skönt. Vill ha bra betyg så jag hoppas jag får VG iaf , idag har det liksom inte hunnit hänt så mkt. Provet då som sagt.
Emelie, Mickan och Fredrika har åkt till Polen/Tyskland i dag, det är ju kul för dom :).
Jag och wezlan och Linnea sitter här vid OP datorerna. Vi pluggar till provet i eftermiddag. :O



 eftersom jag inte har så mkt vettigt att skriva i dag så, berättar jag lite kort om i går :)
Var i skolan och hade kollade på redovisning, typ åt. sen satt jag och snackade med folk till 4 eller nå, då kom emelie så hon jag fredrika och linnea gick ner på stan och mös .
Linnea köpte jeansleggins. Och sen köpte vi godis, Fick bebisstrumpor och en mössa av emelie till barnet. Hon tror att det blir en kille ;p. Tack sötis för sakerna. Jag och Linnea gick en tur sen och kollade efter inlägg till BH:n men dom såg lite förvirrade ut och sa att det fanns så inte här e.
Surt.. -.- 
Åkte hem, direkt så drog jag och mamma till Nicole för att hjälpa henne starta moppen. Den krånglar. Första dagen i går som vi fick tillbaka den. 
Så jag fick stora äran att köra hem den för att jag fick i gång den. ASKUL :D
Sen skjutsade vi Nicole till dasen på scandic. 
Jag åkte hem och snackade lite med Pierre efter att jag lagt in bilder på datan från stockholmsresan. 

Han sa att jag fick massage om jag kom såå det var ju mys ;p. När jag kom dit såg jag bebissängen som vi hade fått. Sängen var skit fin. Men färgen var mörkgrön. :O SÅ om jag orkar ska jag måla om den i sommar.
Då har jag något att sysselsätta mig med. Bild kommer när jag kommer hem tror jag . Har ingen här .


Idag är jag 18+2 för dom som undrar höhö., Märkte att det var jobbigt att gå länge. Men än är det inga problem i vardagen.  Nu är det bara 10 dagar kvar till nästa besök :)
Höhöhö Nu ska jag pilla läx eller nå ^^ Puss

Kommentarer
Postat av: amanda

ska hälsa från mamma att du får höra av dig om du behöver köpa baby-gym eller gåstol (kanske lite tidigt, men endå) väldigt billigt, fast nytt :)

2009-04-24 @ 16:18:36
Postat av: Ella

Hehe, vad fort det går :P Du ska få nåt av mig sen också ;) Kram

2009-04-26 @ 21:08:46
URL: http://ellinoranderssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0