18+5

Måste börja detta inlägg med att hylla mig själv :) enbart för att man måste det ibland. Jag körde i går med mamma och det gick sååå bra :D inge motorstopp denna gång heller. Och mamma sa att jag inte kolalde på växelspaken när jag växlade och det är tydligen bra : ) jag är stolt.

Mja idag då, eh slapp dag iaf ;p gick på svenskan det gick ok satt och pratade lite med grupparbetsgruppen lite sen blev det PA , då hade vi istället klassråd . vi pratade om vilka linjer vi vill ha kvar på torsberg. :O Sedan Lunch.
Maten har börjat smaka ovanligt äckligt på skolan tråkigt nog :O tråkigt det när jag behöver gå upp.

DEt är inte normalt att gå ner ;s men jag tycker att jag äter hur mycket snask som hellst. Vilket jag inte gjorde innan.
det vänder nog :).
 
Iaf så kollade vi på The notebook på engelskan sen slutade min skoldag. SkÖNT. Då drog jag på stan med Linnea.
Väl hemma bråkade jag med Nicole, tråkigt som fan men jag orkade inte med hennes sura humör idag ;S Förlåt syster. Men du borde också be om ursäkt.

Känns lite mupp men får lätare ont i ryggen nu ;o och sen har jag "värkar" lite sådär ibland. Men det  växer bara och töjer :O. Känns som mensvärk, fasst det gör inte ont utan molar bara. Det gör mig lite trött ^^ tänkte lägga upp en liten bild nu inte för att det är så stor skillnad men för att det blir kul att se och jämföra med senare ;D. Förstas bilden är från vecka 16+6 så det är ett litet tag iaf : )
Tänkte också lägga upp en bild på sängen.





Ska försöka plugga lite nu snart tror jag. Sånt trök måste tyvärr också göras :(
Pierre jag älskar dig <3
Pusspuss : )

Kommentarer
Postat av: Ella

Vad fin sängen var! :) Du har sån mysig mage :P Imorgon kommer jag til´l skolan, och då måste jag känna på den ;p Kram

2009-04-27 @ 20:40:42
URL: http://ellinoranderssson.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Kan bara hålla med, det är en väldigt fin säng du fått ;)



Kram från systeryster!

2009-05-01 @ 19:09:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0