Sjuka

Ucha fortfarande sjuk. Men det känns iaf som att det börjar ge med sig lite iallafall. Jag hatar att vara sjuk. Idag har jag inte gjort mycket alls. Slappat och hoppats på att bli bättre. Nu på kvällen när Adrian sovit har jag gjort lite fransk manikyr på mig själv.

Det är skönt att hinna lite för sin egen skull också (:. Just nu är lilleman vaken. Vilket inte alls är bra. Han borde sova nu men nejdå. Klarvaken och jätte glad. Han ligger och rullar från rygg till mage i sin spjälsäng och kollar på skyddet. Hostar gör han fortfarande också.

Så det är lite osäkert med babysimmet på söndag. Fy vad ovärt, en gång inställd, förra helgen sjuk denna helgen sjuk. Vi missar ju allt och får endå betala det dyra priset. Det suger.

Nu är det dags att kila. Krya på mig lite och sova sen. Jag är osäker på om vi bytte sovardag eller inte. Måste kolla.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0