Klädshopping

Idag är jag sjuk. Adrian är friskare men har sin rethosta kvar. Dock fick jag ta hans förkylning och den är så dryg. Men det känns endå lite bättre att jag har den än han. Vilken fall lyckades jag och Inga-lill komma ner på stan idag. Vi gick ner i kylan och blåsten.

Vi hämtade ut gratispaketet från libero och sen köpte jag en massa kläder till Adrian som han ska ha att växa i. Det blev chinos, en farfarströja, en fleace kofta att ha under skinnjackan, en byxdress skön att krypa i, ett par gröna byxor till koftan och 5 par muminkallingar.

Verkligen jätte nöjd ! Sen efter det blev det fika på krokanen. Inga-lill gav Adrian lite tårta när han var jätte hungrig så när jag värmde maten vägrade han. Det resulterade i skrik skrik och skrik. Det var bara att klä sig och gå hem igen. Tur att han somnade på vägen.

Väl hemma har jag bara varit ynkligt sjuk.

PUSS


Kommentarer
Postat av: mamma

Stackars dig, krya på dig vännen,Stor kram

2010-03-05 @ 12:34:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0