Duktiga mig

Nu idag känner jag mig riktigt trött, sliten uttråkad och jäkligt bra faktiskt. Håller på att storstäda här hemma. Har kommit ganska långt också (:(: mer än så blir det inte idag. Adrian är gnällis också. Jätte klängig så det är svårt att städa med bebis som handikapp. Ingenting är omöjligt, bara det omöjliga tar lite längre tid.

Idag ska jag :
-Tvätta.
-Hänga tvätt.
-Plocka.
-Dammsuga.
-Torka golv(!)
-Göra fint.

Det ska jag fylla min dag med. Jag som hade tänkt snygga till mig också men det känns inte så värt när jag endå städar.
Nu ska jag hämta Arnold.

PUSS

Kommentarer
Postat av: ★ PUSSY SUGAR ★

det går att ordna :)

2010-08-18 @ 22:22:42
URL: http://jfallqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0