Besök

Nu har hjärtis kommit hem,. han har köpt en bröstpump till mig :D. Var igentligen meningen att jag skulle gå ner och möta honom på skolan när han slutade i dag. Men Han slutade tidigare så det blev inget med det.

Idag har jag haft världens äckligaste huvudvärk och frossa. Låg kvar typ 2 timmar i sängen efter Pierre åkt. Sen vela Adrian ha mat. Men han bara fjantade sig och jag frös och hade huvudvärk som sagt. Så Inga-lill fick hjälpa mig att koppa i honom sparad bröstmjölk.

Sen somnade han och sover fortf. klockan är ju 13.30.
Väntar på att han ska vakna nu så att han kan få mat. Bli bytt och sen tänkte jag och Pierre ta en promenad med honom så att han får lite frisk luft.


Mamma och Mormor var nyss här, mormor vela se hur vi hade det. (: Så fick vi present ifrån Mormor Ulf och Helen ( Min morbror och hans fru ). En sånn där mjuk fäll som vi har önskat oss. Blir helt perfekt. :D:D

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0